پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پانته آعشق مامان وبابا

پانی وخاله مژگان

1391/3/9 1:09
نویسنده : شیداویاشا
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

اووووووووووووو     اون میاد بیرون با خوشحالی باب اسفنجی کوچولوی دندون خرگوشی باب اسفنجی .........الهی خاله قربوووونت بشه فدای همه وجودت بشم، سفارشی! گل ناز خاله مژگانماچ

انقد زیاد دوست دارم که فقط خدا میدونه و دل من و دل تو.بغل

شیرین جون خاله وقتی فهمیدم یه فرشته ناز (پانته آ) داره پا به این دنیای میذاره ودنیای کوچک ما و مامان و بابا رو داره قشنگ میکنه یه عالمه زیادتا خوشحااااااااااااااااااال شدم انقدر که هنوز نیومده کلی واست میمردم  تو با اومدنت کلبه کوچیک ما رو پر از پروانه های قشنگ کردی و یه شادی خاصی رو به ماها هدیه دادی تا اونجایی که میدونم مامان بابا واسه اومدنت لحظه شماری میکردند.تو اولین نوه دختری بابا حیدری هستی (خدا رحمتش کنه میدونم اگه بود ازآغوش گرفتنت هیچ وقت سیرنمیشدویه عالمه زیادتا شادمیشدآخه خیلی دختر دوست داشت) توهم که حسابی تودل برو ونازوملوسی،گل ناز خاله من همون خاله ایی بودم که وقتی توی شیمک مامانی بودی همش بهت میگفتم بکو خاله مژگان روبیشتر دوس داری ....اما الان که بزرگ شدی آتیش پاره خاله مرجان روبیشتر دوس داری

وقتی هنوز یه نوزاد کوچولو بودی من یه چند روزی مامانیت شدم یعنی اووومدم کمک مامانی. پانی جوووون من انقدر ازبچه نوزاد میترسیدم که نگو اما تو یه فرشته مهربون  بودی که همه رو جذب خودت میکردی.

یه روز وقتی نوازد بودی مامان بردت حموم به به بشی من واست لباس پوشیدم نمیدونی چقدر اروووم و ناز بودی بچه ساکت و مهربون که با نگاهاش دل همه رو میبرد.هیچ وقت اون لحظه رو یادم نمیره ...

یا اون لحظه هایی رو که بغلت میکردم که خوابت ببره شیطون بودی وروجک خاله توحسابی باهوش وشیطون بودی همه چی رو حس میکردی.

 

وقتی لالامیکردی شبیه فرشته ها بودی .

 

کم کم بزرگ وبزرگ تر شدی

 

وقتی از شروع به غذا خوردن کردی خیلی بامزه غذا میخوردی مثل خاله مینا و مامانت عاشق کاکائو بودی وقتی کاکائو میخوردی انگار بمب انرژیت میترکید وای دیگه کسی حریفت نبود آتیش پاره خاله عاشق کاکائو خوردنتم تمام صورتت رو کثیف میکردی...بزرگ تر که شدی چیزای ترش هم دوس داشتی به ترشی میگفتی تونشو...  وای الهی خاله فدات شه .

 

راه که افتادی دورت بگردم خیلی دیدنی بودی.

 

بدون اجازه هم هیچ وقت چیزی رو برنمداشتی انقد مظلومانه نگاه میکردی تادل آدم میرفت.Meemo Rabbit emoticon

 

وای از رقصیدنت که کلی واسه خودت تکنو میزدی Meemo Rabbit emoticonشیرین خاله ناز کردنت نگو ...وای وای وای قر دادنت الهی دورت بگردم .....

 

توهم مثل خاله مژگان باب اسفنجی روخیلی دوس داری  الان که بزرگ شدی خانم شدی خیلی دوست دارم خاله جوووونم بازم میام واست مینویسم هزارتا بوست میکنم دلم واست پرمیکشه خیلی وقته ندیدمت نفسم به مامن بگوبریم خونه خاله ها دیگه...فرشتهماچمژهبغلبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ملینا
30 اردیبهشت 91 13:11
سلام عزیز دلم، خاله خیلی دوستت داره که لحظه لحظه رشدت رو یادشه و برات تعریف می کنه .چه خاله مهربونی .پانی جون دوستت دارم .در ضمن عکسات هم مثل خودت خوشگل و نازن .می بوسمت





مرسي خاله جون مهربوننننننننننننننننننننننننن
دوست دارممممممممممممممممم بوسسسسسسسسسسس
مامان ملینا
30 اردیبهشت 91 13:12
ملینای منم عاشق باب اسفنجیه ، هر جا باشه و صداشو بشنوه سریع خودش رو به تلویزیون می رسمونه.چه تفاهمی





اوهوم من وملينا خوشگله دوست جونيم ديگه
مامان ملینا
8 خرداد 91 9:21
پانی جون چرا بهمون سر نمی زنید منتظر تون هستیم.تازه نظر فراموش نشه تا من بدونم که شما اومدین دیگه .


چشم خاله جون بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان طاها
8 خرداد 91 10:07
چه دختر نازی خدا براتون حفظش کنه
ببوسش



مرسي خاله جون بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس