پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

پانته آعشق مامان وبابا

خاطرات

1391/3/9 0:55
نویسنده : شیداویاشا
848 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم

اولین بار تو ٣ ماهگی سرسره بازی کردی با اینکه نی نی بودی کلی ذوق کردی وخوشت اومدHello Kitty emoticon

وقتی ٦ ماهه بودی یه روز که داشتی تو لیوان عروسکیت آب میخوردی صدای چیک چیک شنیدم اول فکر کردم خیالاتی شدم ولی وقتی تکرار شد باتعجب تودهنتو نگاه کردم دیدم دوتا نقطه سفیداز لثه ات زده بیرون وایییییییییییییییییییییییییییی خدای من کلی ذوق کردم دخترم دندون در آورده بود

وقتی نی نی بودی عاشق این بودی خودت تنهایی بدون کمک من بشینی منم بالشت میزاشتم دورت کلی ذوق میکردی هنوز نمیتونستی گردنتو خوب نگه داری

عاشق بازی وشیطنت بودیKazi & Dora emoticon وقتی یاد گرفتی قل بخوری یا وقتی برا اولین بار یاد گرفتی بخوابی روشکمت وسرتو بالا نگه داری کلی ذوق میکردمو وقربون صدقه ات میرفتم

خیلی کم مریض میشدی شاید تا دوسالگی دوبار اونم سرماخوردی هیچ وقت دل درد نمیگرفتی وگریه نمیکردی بچه گل و آرومی بودی

وقتی ٨ ماهه بودی اولین کلمه ات رو گفتی بابا و بابات کلی ذوق کرد

وقتی ٩ ماهه بودی دستت رو به مبلها میگرفتی هی میرفتی این ور هی میرفتی اون ور تازه زلزله شده بودیHello Kitty emoticon

وقتی میزاشتمت توی روروئک آنقدر تند میرفتی که میترسیدمHello Kitty emoticon

 اگه محافظ نداشت دیوارها رو داغون میکردی از بس شیطون بودی

وقتی تازه یک سالت شده بود یه عالمه کلمه میگفتی مبل فرش پرده درخت به تابلو هم میگفتی تابو

وخیلی کلمه های دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهرناز
21 خرداد 91 14:59
سلام شیدا جونم این دومین دفعه هست که میام وبلاگ دخترت رو میبینم.اون دفعه عجله ای بود و نتونستم نظر بذارم.خیلی جالبه که بچگی پسر من مثل دخترته مثلا اینکه خیلی اروم بوده خیلی کم مریض میشده هیچ وقت دل درد نشده اولین دندونش 6 ماهگی بوده و....


خاله شيدا قربونش بره دوستش دارمممممممممممممم بوسسسسسسسس