پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

پانته آعشق مامان وبابا

پانی اتیش پاره

1391/6/30 21:24
نویسنده : شیداویاشا
829 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

این روزا که مامان سرش با بافتنی گرم تو هم یه دقیقه اروم نمیگیری همون قدر که کمک میکنی رنگها رو برام میاری و دکمه ها و روبانها رو مرتب میکنی همون قدر هم کامواها رو به هم گره میدی و دکمه ها رو پخش اتاق میکنی

زبون که نگو چنان شیرین عسلی شدی که میخوام اون زبونه شیرینتو بکنمو و بخورم خیلی با سیاستی اگه یه چیزی بخوای کلی زبون میریزی  بوس میکنی و قربون صدقه میری تا دلمون نرم بشه میگی  مامان گلم قربون اون چشمای قشنگت موجه های نازت بعد لپمو میکشی جوری که دردم میگیره میگم اخ کشتیم میگی خدا نکنه عسلم زندگیم همه کسم دوست دارم دارم بهت محبت میکنم تا من خند ه ام میگیره چند روز پیش کوسن های مبل رو انداختی وسط اتاق با عصبانیت میگم اینا رو چرا انداختی رو زمین دستت رو به کمرت زدی وبا قیافه حق به جانب میگی چی کار داری زندگی خودمه تازه گیها هم یاد گرفتی همش با کامپیوتر بازی کنی البته

من زیاد اجازه نمیدم همین الان کوسنها رو رو زمین چیدی هی از روشون میپریniniweblog.com

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان 2بهونه قشنگ زندگی
31 شهریور 91 1:01
عروس خانوم خوشگل منم میخوام لینک بشممممم


مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خاله جون با افتخار لینک شدی یه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس گنده برا پرستش جون


مامان ملینا
3 مهر 91 13:19
وای چقدر واسه حرفهاش خندیدم.راستی وقتی داری بافتنی می بفای اذییت که نمی کنه .آخه منم خیلی دوست دارم بافتنی و بلدم ولی می ترسم ملینا اذیت کنه .در ضمن عکس کلاه رو هم سر فرصت برات می ذارم .


نه زیاد دختر خوبیه خاله جون