پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

پانته آعشق مامان وبابا

عکس شوفاژ کشیدم

1391/8/18 12:10
نویسنده : شیداویاشا
3,208 بازدید
اشتراک گذاری

ای بابا از دست این دختر چقدر ما را سر کار میذاره

طبق معمول پانی داشت نقاشی می کشید که به من گفت :بابا ببین نقاشیمو

گفتم:دخترم چی کشیدی؟

گفت : شوفاژ

من نگاه کردم دیدم یه سره با دو تا گوش و چند تا خط اجق وجق بغله کله کشیده

گفتم: بابا این چیه؟!!!!سوال

گفت: شوفاژ دیگهعصبانیشوفاژ

بعد بهش شوفاژ رو نشون دادم گفتم اینو کشیدی؟

گفت نه شوفاژ که تو شب پرواز میکنه شوفاژ

 

دخترم

 

ووووووووه تازه فهمیدم پدر س و خ ت ه منظورش خفاشه کلی خندیدمو نیشخندقهقههو بوسش کردم کلی کیف کردم که بچه ام انقدر ذهن خلاق داره

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان سيد محمد سپهر
30 آبان 91 14:42
عزيزم پاني را ببوس.خودمونيم واقعا داشتم خودم را آماده مي كردم كه بيام ببينمت................ولي باوركن اين كار را مي كنم............

مرسیییییییییییییییییییییییی