پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه سن داره

پانته آعشق مامان وبابا

قربون دختر مهربونم

1393/4/24 12:34
نویسنده : شیداویاشا
705 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش توی برنامه ماه عسل خانمی رو آورده بودن که بچه اش گذاشته بودش

خونه سالمندان منم طبق معمول احساساتی شدم و اشکم سرازیر شد با تعجب

بهم نگاه کردی و گفتی مامان گریه نکن منم گریه ام میگیره بعد بغلم کردی و گفتی

مامان غصه نخور من هیچ وقت تنهات نمیزارم به همین خاطر نمیخوام ازدواج کنم

خنده ام گرفت گفتم نه مامان نمیشه تو هم یه روز ازدواج میکنی یه کم فکر کردی و

گفتی باشه پس چه ازدواج کنم چه کنم هیچ وقت تنهات نمیزارممممممممممممممم

 

دختر نازمممممممممممممم

 

قربون دختر مهربونممممممممممممممممممممممممبغلبوسمحبت

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

نیلوفر
24 تیر 93 14:11
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
زهرا
25 تیر 93 12:35
عزیزم خداکنه همه ی بچه ها وقتی بزرگ شدن هم همین حرف به پدر و مادر ها بزنند.... راستی دخترتون خیلی خوشگله چشم بد ازش دور باشه خدا حفظش کنه مرسییییییییییییییییییییی خاله جون مهربون انشالله خدا زود زود یه نی نی ناز و تپل و مپل بهت بدههههههههههههههههههه
مامانی و بابایی
25 تیر 93 16:10
سلام عزیزم ممنون که به من سر زدی و نظر گذاشتی با کمال میل لینک شدی منم بلینک مرسیییییییییییییییییی خاله جون چشممممممممممممممم
مامان جون
25 تیر 93 17:28
خداحفظش کنه ماشاءلله به این دختر ناز و مهربون.ببوسش مرسییییییییییییییییییییییییی خاله جون خدا دختر ناز و کوچولوی شما رو هم حفظ کنه
نوشین
26 تیر 93 9:23
حتما عزیزم با افتخار شما لینکی مرسییییییییییییییییی عزیزم مراقب خودت و نی نی ناز باشششششششششششش
مامان پریسا و بابا مهرداد
26 تیر 93 9:24
پانته آ جون از تو و مامان بابای مهربونت ممنونم که به وبلاگ نی نی ما سرزدی عزیزم.. چقدرم تو خوشگلی خانم خانوما از سایت های خوبی که معرفی کردی ممنون مامان پانته آ.. من هم سایت های رو لینک کردم از وبلاگ خودتونو خوشحال میشم منم تو جمع دوستای شما باشم مرسییییییییییییییییییییییییی خاله جون چشم وممنون توی سایت هنریم منتظرت هستم دوست جوننننننننننننننننننننننم
مریم
27 تیر 93 14:48
سلام عزیزم چه دخمل نازی انشالا که 100 سال زنده باشه و زیر سایه مامان و باباش بزرگ بشه خوشحال میشم به منم سر بزنی یه نظر بده که بدونم اومدی راستی من چند ساله که از طرفدارای پر و پا قرص سایت هنریتون هستم اجازه هست لینکتون کنم؟خوشحال می شم شما هم این کار رو کنید مرسیییییییییییییی خاله مریم چشم حتما میام چرا که نه خوشحال میشم لینکم کنی
نوشین
28 تیر 93 9:39
ممنونم عزیزم محبت داریدختر نازتو ببوس خیلی شیرینه مرسسیییییییییییییییییی خاله جون
حمیده
29 تیر 93 15:20
هزار ماشاالله ... خدابرات نگهش داره . مرسییییییییییییییییی خاله جون
مينا
30 تیر 93 13:19
سلام مامي پانته ا . خدا دختر نازت رو حفظ كنه . با اجازه لينك شدي . اميدوارم دوستاي خوبي براي هم باشيم بازم بهما سر بزن ممنون خاله مینا جوننننننننننننن
مينا
30 تیر 93 13:20
عزيزم با اجازه لينكت كردم . اميدوارم دوستهاي خوبي برا هم بشيم . دختر خوشملت رو ببوس مرسیییییییییییییییییییییی خاله جون مهربونننننننننننننننننننننننن انشاالله
نوشین
2 مرداد 93 12:34
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری