پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

پانته آعشق مامان وبابا

بازگشت به گذشته قسمت اول

1391/2/15 22:18
نویسنده : شیداویاشا
861 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به پانته آ و مامان گلشniniweblog.com

 

 

یادش به خیر مامان همیشه می گفت این بچه کاراته بازه و من همیشه می خندیدم و گاهی دستم رو می گذاشتم رو شکم مامان (خونه اول پانی) که گاهی کلی تکون می خوردی

niniweblog.com

 

یک روز از روزهای فروردین ٨٨ بود که توی تخت خواب بودم که مامان هم طبق معمول یه وری خوابیده بود و من کمرم به شکم مامان چسبیده بود که ناگهان با تکونهای غیر معمول بیدار شدم که وقتی بیدار شدم یه ضربه دیگه به کمرم برخورد کرد و با تعجب برگشتم و دیدم مامان شیدا هم بیداره و پرسید تو هم بیدار شدی؟ من گفتم (با تعجب) این لگد میزنه !واقعا اینه!

niniweblog.com

  مامان گفت آره خیلی شیطون شده و  فهمیده باباش بهش چسبیده  و این اولین نوازشهای دخترم بود که من درک  کردم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملینا
9 اردیبهشت 91 8:54
سلام مامان پانته آ. دختر شیرین و ملوسی داری خدا حفظش کنه و در کنار هم خوب و خوش و خرم باشید.عزیزم با افتخار لینکتون می کنم تا از تجربیات هم بیشتر استفاده کنیم.


عزيزم مرسي هر كاري كردم وبت باز نشدددددددددددددددددد


ملينا جون دوست جون پاني روببوس
ونوس
10 اردیبهشت 91 11:01
سلام شيداجون
خيلي دختر نازي داري خدا برات حفظش كنه
عزيزم ان شا الله عروسيش




مرسي خاله ونوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس بزرگ واسه ني ني وخاله مهربون
دوست دارم خاله ونوس
ريحانه بهشتي
12 اردیبهشت 91 8:59
سلامممممممممم پانته آي خاله رويا وبلاگت خيلي خوكشله گلم الهي خاله قربونت بره عكسات خيلي نازه كاشكي ني ني منم مثل تو خوشكل بشه


مرسي خاله رويا جون مطمئنم خدا يه ني ني سالم ونازت تر بهت ميده بهش گفتم برات دعا كنه دستهاي كوچولوشو بالا برد وگفت خداا به خاله لويا يه ني ني سائم بده
بوسسسسسسسسسسسسس بزرگ برا خاله رويا وني ني نازش