پانته آپانته آ، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

پانته آعشق مامان وبابا

جوجوی خاله مرجان

1391/8/3 10:37
نویسنده : شیداویاشا
1,133 بازدید
اشتراک گذاری

نفس خاله هر روز بزرگ و بزرگ تر ميشي خانومي شدي براي خودت. يه پرنسس نازنازي. خاله جوووووون خيلي خيلي خيلي خيلي دوستت دارررررررم فرشته كوچولو من انقدر شيرين زبوني كه نگو نپرس، تو يه عزيز دردونه اي كه پا تو زندگي ماماني و باباي گذاشتي و با تولدت يه عالمه بركت و شادي براي خانواده ما به ارمغان آوردي. كاش بابا حيدر بود و مي ديد كه خدا چه ني ني ناز و عزيزي به ما داده .مي دونم كه هميشه حواسش به تو هست و تو  آسمونا يه عالمه خوشحاله كه خدا تو رو به ما هديه داده. فرشته قشنگم از اينكه پيش ما هستي از خدا ممنونم.  

 

niniweblog.com

وقتي كه خيلي ني ني تر بودي :

يه روز اومده بودي خونمون و من روي پاهاي كوپلوي تو مثلا خوابيده بودم و خاله مينا ميگفت پانته آ خاله مرجان رو حموم بده ، تو در حالي كه فرشته كوچولو من روي پاهات دراز كشيده بودم مرتب پشت سر هم دستت كوچولوت رو روي سر من ميكشيدي و سرم رو شتسشو ميدادي انقدر ناز ي كه دلم مي خواست بخوررررررررمتniniweblog.comniniweblog.com

خاله تو زيباترين آفريده خداوند هستي

 

niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (0)